دانلود همراه بانک انصار + آنی بانک مخصوص اندروید

بانک انصار نهاد و موسسه ی مالی وابسته به سپاه پاسداران است که پیشتر با نام و عنوان انصار المجاهدین شناخته می شد. بدیهی است که این بانک غیر دولتی نیز در عصر اینترنت و ارتباطات به دنبال سایر بانک های ایران به فکر راه اندازی خدمات الکترونیکی باشد. به همین دلیل اپلیکیشن همراه بانک انصار را طراحی و منتشر ساخته اند تا مشتریان بتوانند با دانلود همراه بانک انصار و نصب آن روی دستگاه اندرویدی خود از انواع خدمات به صورت غیر حضوری و 24 ساعته برخوردار شوند.

برخی از سرویس های متنوع ارائه شده توسط اپلیکیشن عبارتند از :

  • خرید شارژ برای سیم کارت های اعتباری
  • انتقال وجه با شماره حساب
  • انتقال وجه با شماره کارت
  • پرداخت همه ی قبوض
  • پرداخت جریمه های تخلفات رانندگی
  • دریافت مانده و صورتحساب گردش حساب
  • دریافت تسهیلات
  • کمک به خیریه ها

دانلود همراه بانک انصار دانلود همراه بانک انصار

بدیهی است که برنامه برای ارائه ی خدمات نیازمند اتصال اینترنتی می باشد. بنابرین شما می بایست از اتصال Wifi یا دیتا ی اپراتور خود استفاده کنید. در صورتیکه می خواهید خدمات بانک انصار را بدون نیاز به اتصال اینترنتی دریافت کنید می توانید از اپلیکیشن آنی بانک انصار استفاده کنید. تفاوت آنی بانک این است که به جای اتصال اینترنتی، سرشماره ی *763# وظیفه ی تبادل اطلاعات شما با بانک انصار را برعهده می گیرد و تعدادی سرویس محدودتر از همراه بانک ارائه می دهد. با این حال اکثر خدمات ارائه شده توسط همراه بانک، توسط آنی بانک نیز ارائه می شوند.در زیر تعدادی از تصاویر اپلیکیشن آنی بانک را مشاهده می کنید و از تصاویر گویاست که تنوع و تعداد خدمات ارائه شده توسط هر دو اپلیکیشن تقریبا یکسان هستند.

دانلود همراه بانک انصار دانلود همراه بانک انصار

و البته یک نکته ی مهم دیگر اینکه پیش از دانلود همراه بانک انصار و استفاده از سرویس های آن می بایست یکبار به یکی از شعبه های این بانک مراجعه کرده و کد رمز و نام کاربری را دریافت کنید. از آن پس می توانید به برنامه وارد شده و از کلیه ی خدمات بهره مند شوید.

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدیدتر

دانلود همراه بانک

دانلود آنی بانک انصار

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود برنامه بازارچه کتاب کنسل : CanSell

دانلود برنامه بازارچه کتاب کنسل : CanSell

امروزه هزینه ی خرید کتاب ها برای قشر دانشجو سنگین و کمر شکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.