دانلود میزبانو : اپلیکیشن کرایه ملک و ویلا

قصد اجاره ویلا در شهر های شمالی ایران یا دیگر شهر ها را دارید؟ یا اینکه نه. ملک خالی دارید و فکر کرایه و کسب درآمد از آن به ذهنتان رسیده؟ در هر دو صورت اپلیکیشن میزبانو را از دست ندهید. از این پس می توانید با دانلود میزبانو و نصب آن بر روی گوشی یا تبلت اندرویدیتان، ویلا یا ملک متناسب با بودجه تان را رزرو کنید. تنها کافیست یکبار در سامانه ثبت نام کنید و مشخصات خود را وارد کنید تا لیست املاک موجود برایتان نمایش داده شود. همینطور با یک جستجو در برنامه می توانید ملک مورد نظرتان در شهری خاص را بیابید. از امکانات اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • امکان نمایش املاک بر روی نقشه گوگل به همراه قیمت
  • امکان ارائه ی خدمات کرایه ملک در چندین شهر
  • وجود توضیحات کافی در مورد امکانات املاک از قبیل تعداد اتاق، تعداد تخت، حمام، استخر، تلویزیون، یخچال،ام سیستم تهویه مطبوع و…
  • وجود قابلیت سپردن ملک یا ویلا برای اجاره توسط صاحبان آن ها
  • دارای پشتیبانی قوی و راهنمای استفاده از برنامه

دانلود میزبانو دانلود میزبانو

 

ربات تلگرامی میزبانو با آی دی @MizbanoBot نیز به صورت 24 ساعته آماده ی ارائه خدمات به کاربران است و اقداماتی نظیر ثبت ملک و پشتیبانی از این طریق نیز میسر است. آی دی @Mizbano_support نیز برای پشتیبانی همه ساعته در نظر گرفته شده است. پس همین حالا با دانلود میزبانو تمامی خدمات ذکر شده را دریافت کنید.

نیازمند اندروید 4 یا جدیدتر

دانلود از لینک مستقیم دانلود از کافه بازار

 

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه سفر گروهی Lambus

برنامه سفر گروهی Lambus

در بسیاری مواقع پیش می آید که مسیر سفر های شهری و بین شهری ما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.