مقایسه قیمت فروشگاه های آنلاین: emalls

امروزه فروشگاه های اینترنتی متعددی در ایران مشغول فعالیت و خدمات رسانی هستند. حال عرض کنید قصد خرید وسیله یا کالایی را دارید.مطمئنّاً مقایسه ی قیمت و استعلام گرفتن از تک تک این فروشگاه ها کاری بس دشوار و زمان بر خواهد بود. این جاست که برنامه مقایسه قیمت فروشگاه های آنلاین: emalls یا اپلیکیشن های مشابه آن می توانند نجات دهنده باشند. ممکن است گاهی حتی ندانیم که کالایی که قصد خرید آن را داشتیم به قیمتی پائینتر توسط فروشگاه دیگری عرضه می شود. اما با نصب emalls می توانید لیست قیمت تمامی فروشگاه ها برای کالاهای مورد نظر خود را به آسانی دریافت کنید و مدت زمان گارانتی یا سایر شرایط هر کالا را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

مقایسه قیمت فروشگاه های آنلاین: emalls مقایسه قیمت فروشگاه های آنلاین: emalls

اگر شما نیز حتی صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید می توانید با ثبت درخواست در برنامه مقایسه قیمت فروشگاه های آنلاین: emalls به آسانی فروشگاه خود را در اپلیکیشن اضافه کنید تا کاربران بتوانند قیمت کالا ها و شرایط فروش دیگر وب سایت های فروش اینترنتی را با شما مقایسه کنند. در این صورت، می توانید با اعمال تخفیف حتی با فروشگاه های پر سابقه و بزرگ نیز به خوبی رقابت کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4.0.3 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود برنامه اشعار خیام نیشابوری

دانلود برنامه اشعار خیام نیشابوری

همانطور که می دانید خیام نیشابوری یکی از افتخارات و دانشمندان مشهور ما ایرانی ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.