برنامه کنترل وسایل با وای فای: Remote Control

امروزه بسیاری از وسائل خانگی و آشپزخانه به اینترنت و شبکه ی وای فای خانگی متصل می شوند. با ظهور اینترنت اشیاء و اتصال دائمی دستگاه ها به شبکه، امکانات و قابلیت های جدیدی به این نوع وسائل اضافه خواهد شد. یکی از این قابلیت ها امکانِ کنترل آن ها با گوشی های هوشمند و رایانه است به طوریکه برای اطلاع از کارکرد آن ها و اعمال دستورات، دیگر نیازی به حضور در نزدیکی دستگاه نخواهید داشت. بدیهی است که دستگاه لوازم خانگی شما بایستی دارای این قابلیت باشد. تنها کافی است برنامه کنترل وسایل با وای فای: Remote Control را نصب کرده و به شبکه ی وای فای خانگی خود متصل شوید. پس از جستجو، در صورتی که وسائل خانگی تان نیز به همان شبکه ی وای فای متصل باشند می توانید از اپلیکیشن برای کنترل کارکرد آن ها استفاده کنید.

برنامه کنترل وسایل با وای فای: Remote Control

نیاز به گفتن نیست که درصورت دسترسی نداشتن به شبکه ی وای فای می توانید از نقطه اتصال وای فای گوشی خود نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که دستگاه های قدیمی تر نظیر تلویزیون های قدیمی که صرفاً به شبکه های خانگی متصل می شوند از این قابلیت برنامه کنترل وسایل با وای فای: Remote Control پشتیبانی نمی کنند.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه حذف اپلیکیشن های پیش فرض: System Safe App Remover

برنامه حذف اپلیکیشن های پیش فرض: System App Remover

اگر دستگاه اندرویدی شما روت شده است و دسترسی به فایل های سیستمی آن دارید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.