برنامه حذف اپلیکیشن های پیش فرض: System App Remover

اگر دستگاه اندرویدی شما روت شده است و دسترسی به فایل های سیستمی آن دارید به کمک برنامه حذف اپلیکیشن های پیش فرض: System App Remover می توانید به سادگی اپلیکیشن های سیستمی که توسط شرکت سازنده به صورت پیش فرض بر روی آن نصب است را حذف کنید. همانطور که می دانید خیلی از اپلیکیشن ها نظیر تلفن و دفترچه مخاطبین یا دوربین و … برای هر دستگاه ضروری هستند و در صورت حذف آن ها کاربری دستگاه ناقص می شود. نکته ی مثبت استفاده از این برنامه و خبر خوب این که به سادگی می توانید از اضافی بودن اپلیکیشن ها مطّلع شوید. یعنی در صورتی که برنامه ی انتخابی یکی از اپلیکیشن های ضروری برای فعالیت صحیح دستگاه باشد به شما اخطار داده می شود. هر چند امکان حذف همین اپلیکیشن های ضروری نیز وجود دارد.

برنامه حذف اپلیکیشن های پیش فرض: System Safe App Remover

به خاطر داشته باشید که به کار گیری برنامه حذف اپلیکیشن های پیش فرض: System Safe App Remover نیازمند روت و دسترسی به فایل های سیستمی است. در غیر اینصورت اصلاً اقدام به نصب اپلیکیشن نکنید چرا که کارآیی بیشتر از برنامه مدیریت اپلیکیشن های پیش فرض اندروید نخواهد داشت. تمامی امکانات این اپلیکیشن به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای قابل استفاده است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 5 یا جدید تر و روت

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.