دانلود برنامه بازارچه کتاب کنسل : CanSell

امروزه هزینه ی خرید کتاب ها برای قشر دانشجو سنگین و کمر شکن است به صورتیکه این واقعیت است که حتی خرید کتاب های مرجع و مورد نیاز در کلاس نیز برای بسیاری از دانشجو ها مشکل است. اما راه حل هایی هم برای این مشکلات وجود دارد. دانشجویان می توانند از کتاب خانه ی دانشکده ی خود استفاده و یا کتاب های دست دوم را با قیمت ارزان تر خریداری کنند. در مورد راه کار دوم باید گفت که فروشندگان کتاب محترم کتاب های دانشجویان را با قیمت اندک خریداری کرده و به چند برابر قیمت می فروشند. مشاهده ی شخصی اینجانب هم این بوده که حتی کتاب دست دوم تمیز و بدون خط و تا خوردگی را به جای کتاب نو به افراد فروخته اند. در این صورت است که نیاز است تا فروشتدگان را دور زده و با دانلود برنامه بازارچه کتاب کنسل : CanSell و استفاده از آن بدون واسطه کتاب های خود را خرید و فروش کنیم تا علاوه بر دسترسی خریدار به قیمت پایین تر، فروشنده نیز بتواند کتاب خود را با قیمت بالاتری بفروشد و دست واسطه ها از این سود کوتاه بماند.

دانلود برنامه بازارچه کتاب کنسل : CanSell دانلود برنامه بازارچه کتاب کنسل : CanSell

علاوه بر فوائد خرید کتاب دست دوم که قبل تر گفته شد با این کار باعث فشار روز افزون بر طبیعت و قطع بی رویه ی درختان می شویم بطوریکه می توانیم به جای دور ریختن، با اهدا یا فروش کتاب هایی که دیگر نیازی به آن ها نداریم هم بخشی از هزینه ی کتاب را دریافت کنیم و هم نیاز دیگران را برطرف کرده و از طبیعت و درختان نیز محافظت کنیم.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود برنامه استاد کار : درخواست تکنیسین

دانلود برنامه استاد کار : درخواست تکنیسین

شیر آب خانه تان چکه می کند و یا لوله کشیتان مشکل پیدا کرده است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.