دانلود برنامه استاد کار : درخواست تکنیسین

شیر آب خانه تان چکه می کند و یا لوله کشیتان مشکل پیدا کرده است. سیم کشی برق منزل یا محل کارتان مشکل تازه ای پیدا کرده است و ممکن است در صورت عدم رسیدگی مشکلات جدی را سبب شود. از آن گذشته اطلاعات و تخصّص کافی در اینگونه زمینه ها و تعمیرات ندارید. نگران نباشید چرا که با دانلود برنامه استاد کار می توانید متخصصان ماهری را در هر تخصص و زمینه ی کاری برای مشکلات خود فرا بخوانید تا در اسرع وقت و با هزینه ی مناسب اقدام به تعمیر یا سرویس وسائل در محلتان کنند. قبل از شروع فرآیند ارسال تعمیرکار و متخصص در ابتدا سوالات مشخصی در مورد مشکل از شما پرسیده می شود تا مشکل و خرابی احتمالی بهتر حدس زده شده و تعمیرکار با اطلاع و ذهنیت کافی به محل شما پا بگذارد.

دانلود برنامه استاد کار : درخواست تکنیسین دانلود برنامه استاد کار : درخواست تکنیسین

خدمات مختلفی در هر زمینه  و دسته بندی های تعمیرات و سرویس لوازم خانگی، نظافت و شستشو، تعمیرات خودرو در محل و خدمات آموشی، پزشکی، پیرایشی و آرایشی و بسیاری از خدمات دیگر ارئه می شوند که با انتخاب هر کدام می توانید نیاز خود را برطرف سازید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.