دانلود Fruit Cut 3D : بازی برش میوه ها

از گذشته تا به حال بازی های پلتفرم موبایل بسیار ساده بوده اند. به طوریکه اغلب دارای گیم پلی و طراحی گرافیکی نسبتاً ضعیف هستند چرا که اصولاً دستگاه های موبایل برای بازی کردن ساخته نمی شدند. هدف دستگاه های همراه بر طرف کردن نیاز کاربران به تماس های تلفنی خواندن و پاسخگویی به پیام های متنی و ایمیل ها و تا حدودی هم مرور صفحات اینترنتی و وبگردی و عکاسی بوده است. اما افرادی هستند که به دلیل نبود وقت و یا نداشتن هزینه ی خرید کنسول ها و رایانه های مخصوص بازی، اصرار به بازی کردن بر روی گوشی هوشمند و یا تبلت خود دارند. در این میان بازی های وقت پر کن زیادی وجود دارند که با دانلود Fruit Cut 3D : بازی برش میوه ها می توانید یکی از این نوع بازی ها را تجربه کنید.

دانلود Fruit Cut 3D : بازی برش میوه ها

گیم پلی ساده ی بازی اینگونه است که می بایست کاربر هر چند تعداد میوه را همزمان برش دهد البته در عین حال نبایست بمب ها را لمس کند و یا میوه ای را از دست دهد. از نظر من چنین بازی هایی در صف های انتظار و اوقات فراغت کوتاه بسیار مناسب و سر گرم کننده است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 2.31 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.