بازی آنلاین بازم بازی اندروید

بازی آنلاین بازم بازی یکی دیگر از بازی های چند نفره است که با دوستان خود و یا افراد ناشناس می توانید بازی کنید. در این بازی مجموعه ای از سرگرمی های دو نفره وجود دارد که پس از انجام هر یک، بازی های جدید تر آزاد می شوند. این اپلیکیشن یکی از برنامه های خوب برای دوستیابی و گفتگو نیز هست. در کنار بازی کردن با رقیب خود می توانید با او نیز چت کنید و موجبات آشنایی و دوستی را فراهم کنید. اما به خاطر داشته باشید که نباید اعتماد بیجا کرد و افراد کلاهبردار و شیاد همیشه در فضای مجازی در کمین هستند. بازی آنلاین بازم بازی هم از این قاعده مستثنی نیست.

بازی آنلاین بازم بازی اندروید

معمولاً چنین بازی هایی جهت سرگرم کردن و وقت گذرانی بسیار مناسب هستند. اگرچه یک مشکل کوچک بازم بازی این است که نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد. بازی های موجود در آن نیز برای یادگیری خیلی سخت نیست. نقطه بازی اولین بازی است که به این صورت است که فردی که آخرین ضلع مربع را می کشد امتیاز را کسب می کند. باقی بازی ها نیز به همین سبک یا سبک ای مشابه و ساده اما سرگرم کننده است.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی مسابقه ای Real Racing 3

بازی مسابقه ای Real Racing 3

پس از عرضه ی بازی مسابقه ای جالب و سرگرم کننده ی Real Racing 2 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.