برنامه آموزش کاغذ و تا: Origami

بازی یا هنر کاغذ و تا که با نام Origami نیز شناخته می شود یکی از سرگرمی های جالب و ارزان برای هر رده ی سنّی است. در این بازی به تنها چیزی که نیاز دارید چند برگه کاغذ است که با تا کردن و فرم دادن به آن می توانید اشکال زیبایی را خلق کنید. امّا به خاطر داشته باشید که این کار نیازمند مهارت است و این مهارت بدون آموزش به دست نخواهد آمد. برنامه آموزش کاغذ و تا: Origami قادر است به رایگان آموزگارتان باشد و شما را در ساخت اجسام سه بعدی به کمک کاغذ یاری کند.

برنامه آموزش کاغذ و تا: Origami برنامه آموزش کاغذ و تا: Origami

برای ساخت مجموعه ای از حیوانات گوناگون تا اجسام و ظروف زیبا در برنامه آموزش کاغذ و تا: Origami راهنمائی وجود دارد. با دنبال کردن مرحله به مرحله ی روش ساختن این اشکال می توانید بدون نیاز به حفظ کردن، آن ها را خلق کنید. همه ی این راهنمائی ها به رایگان ارائه می شوند و برای استفاده از هر یک از آن ها به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نیازی نخواهیم داشت. همانطور که گفتیم این برنامهمی تواند به عنوان یکی از بازی های سالم و رشد دهنده ی خلاقیت کودکان به کارگیری شود.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.2 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.