راه حل مشکل گرمایش زمین

به سلامتی خبر اومد سال 2023 گرم ترین سال زمین بود. خب راه حل مشکل گرمایش زمین چی هست؟ انرژی اتمی که بسیار خطرناکه و مشکلات زیست محیطی جدی دیگه هم داره. EV ها هم که باتری گرون و استهلاک بالا دارند و تولید و بازیافت باتری هاشون هم به شدت آلوده کننده و مستلزم استفاده از سوخت فسیلی برای استخراج و تولید موادشون هست. انرژی بادی، خورشیدی و … هم که نیازمند سرمایه گذاری خیلی زیاد و بازده تولیدی پایینی هم دارند.

به نظر من بهترین روش مصرف نکردن هست. نه بهینه مصرف کردن چون اونم دیگه جواب نیست. خیلی از انسانها دیگه نباید خیلی چیزها رو مثل خودرو، گرمکن برقی و گازی، روشنایی در شب و … استفاده کنند. باید دوچرخه، راه رفتن، کار ریموت یا لااقل نزدیکی به محل کار در دستور کار قرار داده بشه.

خونه ها باید به شدت عایق کاری بشه. چه برای زمستون و چه برای تابستون مثلاً از تابش نور خورشید با یک سایه بان به خونه ها و ساختمانها جلوگیری بشه.

راه حل دیگه ای وجود نداره. یک مشت چپِ بی سوادِ روشن فکر پندار فکر می کنن مردم این چیز ها رو می پذیرند که هر روز میگن مصرف سوختهای فسیلی متوقف بشه! وقتی با مردم صحبت میکنی میگن چرا همه استفاده کنن و من نکنم! در عمل هیچوقت نمیتونی راضی به انجام این کار بکنیشون. الان ملّت اطراف من حاضر نیستن از دور دور کردن بی هدفشون تو شهر و جاده دست بکشن. اونوقت میخوای بهشون بگی بخاری روشن نکن خودتو بپیچ تو لحاف!

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.