ماشین حساب Microsoft Math Solver

شرکت مایکروسافت که اکثر افراد آن را با محصول نرم افزاری آن یعنی سیستم عامل ویندوز به خاطر می آورند، اخیراً از یکی از اپلیکیشن های آموزش ریاضیات خود رو نمایی کرده است. این اپلیکیشن از جهات بسیاری با اپ های ماشین حساب دیگر تفاوت دارد و در آن امکانات متعدد و کارآمدی به کاربر ارائه می گردد. حتّی محیط کاربری و نحوه ی تعامل کاربر با ماشین حساب Microsoft Math Solver متفاوت از دیگر برنامه ها است. برای مثال تنها کافی است معادله ی ریاضی خود را به صورت دست نویس بر روی تلفن هوشمند یا تبلت خود بنویسید. خواهید دید که به سرعت توسط اپلیکیشن حل شده و جواب نمایش داده می شود.

ماشین حساب Microsoft Math Solverماشین حساب Microsoft Math Solver

 

جالب تر این که می توانید از مراحل حلّ معادله و رسیدن به جواب نهایی نیز با خبر شوید و این ویژگی به خودی خود سبب آموزش بهتر دانش آموزان و دانشجویان می شود. علاوه بر این ها امکان رسم نمودار معادلات نیز در اپلیکیشن وجود دارد. حتّی در صورت وجود اشکال در یادگیری، ماشین حساب Microsoft Math Solver به شما ویدئو های آموزشی منتخب که برگرفته از وب سایت های آموزشی است را پیشنهاد می دهد.

برنامه ماشین حساب Microsoft Math Solver می تواند در زمینه های آمار، کسرها، ماتریس ها و دترمیان گیری، انواع معادلات از جمله معادلات درجه 2 و مرتبه ی بالاتر و بسیاری از شاخه های دیگر به کار گرفته شود. بنابرین به نظر می رسد با یکی از اپلیکیشن های جاممع و کامل در زمینه ی محاسبات ریاضی از سوی یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت های نرم افزاری دنیا رو به رو هستیم. البته در نظر بگیرید که این اپلیکیشن به هیچ وجه هم تراز برنامه ای مثل Wolfram Alpha نیست و برای کاربری های مهندسی بهتر است Wolfram Alpha را از این لینک به رایگان دانلود کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 5 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.