برنامه فرمول مشتق و انتگرال: Calculus Formulary

انتگرال ها و روابط محاسبه ی آن ها مدّت هاست که از کتاب های درسی دانش آموزان دوره ی متوسطه ی دوم حذف شده است. اما این امر موجب کاهش اهمیت این مبحث کاربردی نمی شود. چرا که همچنان در بسیاری از مسائل مهندسی و در دروس دانشگاهی از آن ها استفاده می شود. حفظ کردن تمامی روابط مشتق گیری و انتگرال گیری کاری بس دشوار است و کمتر کسی می تواند بیشتر آن ها را به خاطر بسپارد. یکی از راه حل ها، استفاده از برنامه فرمول مشتق و انتگرال: Calculus Formulary است که همه ی روابط کاربردی و مورد نیاز را در خود جای داده است. در این برنامه فرمول ها در سه بخش کلّیِ عمومی، مشتق گیری و انتگرال گیری جای داده شده اند.

برنامه فرمول مشتق و انتگرال: Calculus Formulary برنامه فرمول مشتق و انتگرال: Calculus Formulary

در هر بخش نیز زیر گروه های متعددی وجود دارد که یافتن رابطه ی مورد نظر را آسان تر می کند. برای مثال اگر دنبال روابط انتگرال گیری مثلثاتی هستید، کافی است به زیر گروهی با همین نام مراجعه کنید تا تمامی روابط مربوط به انتگرال گیری توابع مثلثاتی برایتان به نمایش در آید. در نهایت برنامه فرمول مشتق و انتگرال: Calculus Formulary یکی از اپلیکیشن های کاربردی و مورد نیاز دانشجویان رشته های مهندسی و حتّی دانش آموزان دبیرستانی است. اگر شما هم جزء این دو گروه هستید، پیشنهاد می کنیم نصب و استفاده از آن را از دست ندهید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 2.3 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.