برنامه زمان بندی روزه Fasting Tracker

اگرچه روزه گرفتن راه چندان آسان و مناسبی برای کاهش وزن به نظر نمی رسد. اما تحقیقات و  بررسی ها از مؤثّر بودن آن در شرایطی خاص خبر می دهد. به این معنا که هر نوع روزه گرفتنی مفید نیست و حتّی می تواند برای اندام ها مضر باشد. اما در صورتی که با برنامه ریزی صحیح و اصولی انجام شود می تواند مؤثر واقع شود. نکته ی مهم این است که مدت زمان روزه گرفتن طولانی نبوده و آب و مواد لازم به اندازه ی کافی پیش از شروع به بدن رسیده باشد. برنامه زمان بندی روزه Fasting Tracker می تواند دقیقاً چنین شرایطی را برای شما به وجود آورد. اگرچه همین جا باید یادآوری کنم که این اپلیکیشن به هیچ وجه جای متخصص تغذیه و پزشک را نمی گیرد. اما استفاده از ان می تواند در بسیاری از موارد راه گشا و مؤثّر باشد.

برنامه زمان بندی روزه Fasting Tracker برنامه زمان بندی روزه Fasting Tracker

طبق برخی تحقیقات انجام شده، خوردن و آشامیدن مداوم در طول روز می تواند بر عملکرد دستگاه گوارش تأثیر منفی بگذارد و موجب شود تا بدن توانایی هضم کامل و صحیح مواد غذایی را نداشته باشد. به همین دلیل چندین برنامه ی غذایی و زمان بندی برای روزه در اپلیکیشن وجود دارد که از پدید امدن چنین مشکلاتی جلوگیری می کند. توجّه داشته باشید که حتّی اگر از اضافه وزن و چاقی نیز رنج نمی برید، روزه گرفتن می تواند روند پیری بدن شما را کند تر سازد.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4.4 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه Fighting Trainer

برنامه Fighting Trainer : آموزش هنرهای رزمی

برنامه Fighting Trainer را می توان یکی از کاملترین و جالب ترین برنامه های آموزش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.