برنامه Fighting Trainer : آموزش هنرهای رزمی

برنامه Fighting Trainer را می توان یکی از کاملترین و جالب ترین برنامه های آموزش فنون و تاکتیک های رزمی دانست. نمایش تمامی حرکات به صورت انیمیشن با توضیحات کامل و کافی می تواند یادگیری هنرجو را به آسان ترین وجه صورت دهد. وجود حرکات متنوع و پر تعداد از انواع هنر های رزمی یکی دیگر از ویژگی های برنامه Fighting Trainer است که مطمئناً با استقبال کاربران مواجه خواهد شد. عملکرد برخی از این دست اپلیکیشن ها طبق تجربه ی اینجانب که بسیاری از آن ها را امتحان و تجربه کرده ام فرا تر از حدّ تصور افراد است. به طوریکه نتایجی که توسط این دست اپلیکیشن ها عاید کاربران می شود در بسیاری مواقع بهتر از شرکت در کلاس ها و باشگاه های ورزشی است. تنها کافیست کاربر به انجام هر روزه ی تمرینات مقیّد باشد و پس از مدّتی آن ها را رها نسازد.

برنامه Fighting Trainer : آموزش هنرهای رزمی

ناگفته نماند برای دسترسی به هیچ یک آموزش ها و حرکات رزمی نیازی به پرداخت هزینه نیست و تمامی محتوا به صورت رایگان ولی با نمایش چند تبلیغات در اختیار کاربران قرار می گیرد که مطابق معمول برای فرار از تبلیغات نیز می توانید اتصال دستگاه خود را از شبکه ی اینترنت قطع کنید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.