برنامه تقویت عضلات سینه : Chest Max

برای آقایان داشتن عضلات قوی و حجیم ویژگی مثبتی محسوب می شود. در این میان تنها نباید به عضلات بازو و شکم توجه داشت و داشتن عضلات سینه ی حجیم نیز می تواند ویژگی بسیار مطلوبی باشد. به به کار گیری برنامه تقویت عضلات سینه : Chest Max می توانید بدون صرف هیچگونه هزینه ای و صرفاً در خانه اقدام به تمرین برای تقویت عضلات سینه ی خود کنید. تمرینات متنوع برای هر روز زمان بندی شده و برنامه ریزی معقول سبب جلوگیری از هدر رفت زحمات کاربر می شود.

برنامه تقویت عضلات سینه برنامه تقویت عضلات سینه

از جمله ویژگی های دیگر اپلیکیشن امکان اضافه کردن یاد آور به منظور جلوگیری از فراموشی از انجام تمرینات است. در برنامه تقویت عضلات سینه تمرینات از آسان ترین ها شروع شده و به تدریج بر تعداد و دشواری آن ها می گردد. پس از گذشت هر چند روز از انجام تمرینات یک یا دو روز نیز به عنوان استراحت در نظر گرفته می شود تا انجام تمرینات سبب کاهش وزن نشود. به طور حتم پیش از این به این نکته ی بدیهی توجه داشتید و لازم به یاد آوری نیست که خواب و تغذیه ی مناسب نیز به همان اندازه ی تمرینات مؤثِّر و لازم هستند.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه Fighting Trainer

برنامه Fighting Trainer : آموزش هنرهای رزمی

برنامه Fighting Trainer را می توان یکی از کاملترین و جالب ترین برنامه های آموزش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.