بازی مسابقه ای Real Racing 3

پس از عرضه ی بازی مسابقه ای جالب و سرگرم کننده ی Real Racing 2 شرکت EA اقدام به انتشار نسخه ی سوم آن نمود. بازی مسابقه ای Real Racing 3 یکی از عناوین رایگان منتشر شده توسط این اپلیکیشن است که باید آن را یکی از بهترین بازی های موبایلی برشمرد. در این بازی انواع اتوموبیل های اسپرت و روز به همراه پیست های معروف در سراسر دنیا وجود دارد. طراحی گرافیکی بازی به حدی واقع گرایانه است که گاهی سبب شک کردن شما به موبایلی بودن این بازی می شود. نکته ی جالب این که بر روی گوشی ها و تبلت های با سخت افزار متوسط نیز بازی تست و راه اندازی شده و خبر خوب این که حتی با دستگاه های قدیمی تر نیز بازی قابل نصب است و با کیفیت و نرخ فریم خوب نیز اجرا می شود.

بازی مسابقه ای Real Racing 3

بازی مسابقه ای Real Racing 3 را حتی می توان به صورت آنلاین بازی کرد و با دیگر بازیکنان سراسر دنیا رقابت کرد. به خاطر داشته باشید که بازی نیازمند دانلود چیزی حدود 2 گیگابایت دیتا است که پیش از شروع هر مرحله از بازی، به صورت تدریجی دانلود خواهد شد. از آن جا که دیتا ی بازی به مرور زمان توسط توسعه دهندگان به روز رسانی می شود از ارائه دیتای بازی در این جا خودداری می کنیم و توصیه می کنیم دیتا را به کمک گوشی یا تبلت خود دانلود کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.