دانلود برنامه تمرینات انعطاف پذیری : Stretching & Flexibility

بسیاری از ما پس از استفاده ی طولانی مدت از کامپیوتر و یا ساعات مکرر انجام کار دچار فشار عضلانی و حتی عصبی می شویم. بدیهی است که دوری از حرکات ورزشی مناسب و ادامه ی این روند و این سبک زندگی گریبان گیر خطرات جدی مانند بیماری های قلبی و عروقی و مشکلات دیگر خواهیم شد. پزشکان می گویند حتی یک ساعت نشستن بدون تحرک بر روی صندلی می تواند ریسک آسیب های قلبی را بالا ببرد. با همه ی این توصیفات با دانلود برنامه تمرینات انعطاف پذیری : Stretching & Flexibility می توانید از یک مربی اختصاصی حرکات و نرمش های ورزشی مخصوص انعطاف به رایگان بهره مند شوید که انجام دادن هر یک از تمرینات موجود در آن می تواند از بسیاری از از عارضه ها و آسیب های زندگی کم تحرک ماشینی جلوگیری کند.

دانلود برنامه تمرینات انعطاف پذیری : Stretching & Flexibility دانلود برنامه تمرینات انعطاف پذیری : Stretching & Flexibility

طبق گفته های سازنده ی اپلیکیشن، تمرینات برای 4 دسته و ناحیه : بالا تنه، پایین تنه، پشت و کمر و کل بدن تقسیم شده است تا بسته به نیاز خود هر یک را برگزیده و شروع به انجام تمرینات کنید. توصیه ی سازنده این است که این برنامه به همراه دیگر اپلیکیشن های تناسب اندام استفاده شود تا آمادگی قبلی برای تمرینات سنگین تر را عهده دار شود و بهره وری انجام تمرینات ورزشی به حداکثر برسد.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه Muscle Blasting

برنامه Muscle Blasting : تناسب اندام ها

برنامه Muscle Blasting یکی از اپلیکیشن های جامع و کاربردی برای تناسب و پرورش اندام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.