اپلیکیشن پونز : بانک اطلاعات اماکن و مراکز خدماتی

اپلیکیشن پونز : بانک اطلاعات اماکن

به دنبال رستوران یا بانک یا نانوایی و یا هر مکان خدماتی یا تفریحی می گردید اما آشنا به محله ای که در آن حضور دارید نیستید و بار ها و بار ها از افراد پرس و جو می کنید؟ شاید با دانلود و نصب اپلیکیشن پونز : بانک اطلاعات اماکن دیگر در چنین موقعیت نامطلوبی قرار نگیرید. کافی است از میان صد ها نوع دسته بندی مکان ها گزینه ی مورد نیاز خود را انتخاب کنید تا هر تعداد کسب و کار یا اماکن اطراف شما در نقشه نمایش داده شود. خدمات پونز تنها به تهران و شهرهای بزرگ دیگر محدود نیست و طبق ادّعای سازندگان در هر کجای ایران و هر شهری قابل استفاده است. مطمئنّاً با یک بار استفاده از این دست اپلیکیشن ها به علّت آسودگی و سهولت به ارمغان آورده شده برای کاربر بعید است از آن ناراضی بوده و در آینده به احتمال زیاد یکی از جمله اپلیکیشن هایی خواهد بود که هرگز از لیست برنامه های نصب شده خط نخواهد خورد.

اپلیکیشن پونز : بانک اطلاعات اماکن اپلیکیشن پونز : بانک اطلاعات اماکن

اگر در محلّه ی خودتان مکان ها یا کسب و کار هایی را سراغ دارید که در اپلیکیشن ثبت نشده به سادگی می توانید پس از ثبت نام در برنامه، آن ها را ثبت کرده و برای استفاده و مطلع کردن دیگران به اشتراک بگذارید. بدیهی است که در صورت داشتن مشاغل یا کسب و کار خودتان نیز می توانید آن را در پونز ثبت کنید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.0.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه سفر گروهی Lambus

برنامه سفر گروهی Lambus

در بسیاری مواقع پیش می آید که مسیر سفر های شهری و بین شهری ما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.