برنامه اطلاع از قیمت ارزهای رمز پایه : Digital Coin Price

برنامه اطلاع از قیمت ارزهای رمز پایه

در پی پیدایش نوع جدیدی از پول و مبادلات با نام ارز های رمز پایه نظیر بیتکوین، اتریوم و … افراد زیادی به سرمایه گذاری بر روی اینگونه ارز ها روی آوردند. در بین این افراد بودند کسانی که یک شبه میلیاردر شدند و بدون هیچ زحمتی و فقط با داشتن شانس خوب توانستند راه موفقیت را به سرعت بپیمایند. علّت نوسانات اینگونه ارز ها و تحلیل سرمایه گذاری کردن یا نکردن بر روی آن ها از حوصله ی این نوشته خارج است. اما اگر شما هم بر روی اینگونه ارز ها سرمایه گذاری کرده اید و یا اصطلاحاً در حال ماین کردن و بازتولید آن ها هستید باید گفت برنامه اطلاع از قیمت ارزهای رمز پایه مخصوص شماست چرا که در کمترین زمان و به آسانی می توانید از قیمت اکثر ارزهای رمز پایه ی موجود در بازار مطّلع شوید.برنامه Digital Coin Price چیزی در حدود 1700 ارز رمز پایه را پشتیبانی می کند و نمودار تغییرات روزانه یا ماهانه ی آن ها را برای کاربران به نمایش می گذارد. علاوه بر آن امکان نمایش قیمت هر ارز رمز پایه بر اساس دلار، یورو و یا سایر ارز های رایج وجود دارد. البته طبیعی است که واحد ریال در برنامه موجود نیست.

برنامه Digital Coin Price چیزی در حدود 100 ارز رمز پایه را پشتیبانی می کند و نمودار تغییرات روزانه یا ماهانه ی آن ها را برای کاربران به نمایش می گذارد.  برنامه اطلاع از قیمت ارزهای رمز پایه : Digital Coin Price

تنها نکته ی منفی در مورد برنامه، وجود تبلیغات در اطراف صفحه است که در هر حال با توجه به این واقعیت که توسعه دهندگان نیاز به منبع درآمدی دارند تا اپلیکیشن ها رایگان بمانند قابل توجیه و درک است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.0.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.