برنامه موزیک مستر تهران : MrTehran

برنامه موزیک مستر تهران : MrTehran

برنامه موزیک مستر تهران : MrTehran یک کپی از اپلیکیشن محبوب Spotify است (اپلیکیشن Spotify را می توانید از این جا دانلود کنید) که در آن قطعات موسیقی خواننده ها و هنرمندان پارسی زبان قابل دریافت و استفاده است. آرشیو موسیقی در سه بیت ریت مختلف ارائه می شود تا کاربران با هر سرعت و اشتراک اینترنت بتوانند از آن استفاده کنند. دسترسی به انواع موسیقی ایرانی از طریق جستجوی نام هنرمند یا ژانر امکان پذیر است. کاربر می تواند با ثبت نام در برنامه موزیک های دلخواه خود را به لیست علاقمندی های خود اضافه کند یا آلبومی را خریداری نماید. طبق ادعای سازندگان، هیچ درصدی از هزینه ی خرید موزیک ها به جیب آن ها نمی رود.

برنامه موزیک مستر تهران : MrTehran برنامه موزیک مستر تهران : MrTehran

برنامه دارای تنظیمات کاملی برای پخش موسیقی از جمله تنظیم کیفیت، تنظیم اکولایزر و تنظیم خودکار بهترین نوع پخش برای ژانر موسیقی مورد پخش است. البته که تبلیغات متنی و تصویری و ویدئویی در اپلیکیشن وجود دارد که با دیدن آن امتیاز درون برنامه ای به شما تعلّق می گیرد که البته ما با دریافت این امتیاز تفاوتی در نحوه ی کاربری برنامه مشاهده نکردیم. به هر حال اگر به دنبال جایگزینی ایرانی برای اپلیکیشن پرطرفدار اسپاتیفای هستید باید بگوئیم که مستر تهران مختصّ شما ساخته و منتشر شده است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود Pi Music Player : پخش کننده حرفه ای موزیک

دانلود Pi Music Player : پخش کننده حرفه ای موزیک

مدّت ها پیش دستگاه های موبایل قدیمی رایج همانند انواع مدل های دو سازنده ی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.