پخش کننده ویدئو UPlayer Video Player All Format

پخش کننده ویدئو UPlayer Video Player All Format یک پلیر قدرتمند با رباط کاربری زیباست که می تواند اکثر فرمت های ویدئویی رایج را نمایش دهد. بسته به سخت افزار گوشی یا تبلت هوشمند خود می توانید ویدئو هایی با رزولوشن 4K یا 2160p را نیز به آسانی با به کار گیری آن تماشا کنید. قابلیت به کارگیری پردازنده ی گرافیکی (GPU) برای نمایش ویدئو ها در برنامه گنجانده شده تا از اعمال بار بیش از حد بر پردازنده ی اصلی دستگاه جلوگیری شود. البته امکان غیر فعال سازی این قابلیت در صورت ناسازگاری با برخی ویدئو ها به آسانی از بخش تنظیمات اپلیکیشن میسر است.

پخش کننده ویدئو UPlayer Video Player All Format

از دیگر امکانات و کاربرد های اپلیکیشن امکان پخش فایل های mp3 و موسیقی است که می توان از آن به عنوان موزیک پلیر نیز استفاده کرد. قابلیت برش و انتخاب بخشی از فایل های صوتی و تخصیص آن ها به عنوان آهنگ زنگ نیز وجود دارد که کاربر را از به کارگیری اپلیکیشن های دیگر بی نیاز می سازد. همینطور این پلیر قادر است از انواع زیر نویس ها نیز پشتیبانی به عمل آورده و به هنگام پخش ویدئو نمایش دهد. در نهایت باید گفت که پخش کننده ویدئو UPlayer Video Player All Format یکی از انتخاب های خوب برای تماشای ویدئو ها و فیلم ها در گوشی یا تبلت است اگرچه ممکن است انتخاب های بهتری نیز پیدا شود اما این اپلیکیشن در نوع خود بسیار خوب بوده و نیاز بسیاری از کاربران را پاسخگوست.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود برنامه تبدیل ویدئو به تصویر متحرک

دانلود برنامه تبدیل ویدئو به تصویر متحرک : GIFshop

حتماً تصاویر متحرک GIF را در اینترنت و پیام رسان های مختلف تجربه کرده اید. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.