برنامه تشخیص آهنگ BeatFind

برای همه ی ما احتمالاً لااقل یک بار پیش آمده که به صورت تصادفی موسیقی خاصی را بشنویم اما از نام گروه یا خواننده ی آن مطلع نباشیم. در این صورت به جای جستجو و پرس و جو از اطرافیان، کافیست از برنامه تشخیص آهنگ Beatfind کمک بگیرید.به کمک این اپلیکیشن می توانید به آسانی اکثر موزیک ها را شناسایی کرده و نام گروه یا خواننده را به دست آورید. توجه کنید که این اپلیکیشن تا لحظه ی انتشار این نوشته برای ایرانیان تحریم نیست و به سادگی قابل دسترسی است.

برنامه تشخیص آهنگ BeatFind

قابلیت جالب و کاربردی دیگر اپلیکیشن امکان استفاده از فلاش دوربین گوشی برای ایجاد رقص نور در مهمانی ها همراه با پخش موسیقی است. افکت های نوری با هر ریتم موسیقی تغییر کرده و فضای جالبی را به وجود می آورند. برنامه تشخیص آهنگ BeatFind یکی از معدود اپلیکیشن های موجود است که با حجم و سایز اندک فایل نصبی، می تواند با اپلیکیشن های معروف تر و سر شناس تر رقابت کند. بخش دیگری در برنامه به نام تاریخچه وجود دارد که لیستی از جستجو های قدیمیتان در اختیارتان می گذارد تا در فرصت مناسب بتوانید موزیک های دل خواه خود را تهیه کنید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه مبدل ویدئو به MP3

برنامه مبدل ویدئو به MP3

حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده که بخواهید ویدئو کلیپ تصویری خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.