برنامه مبدل ویدئو به MP3

حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده که بخواهید ویدئو کلیپ تصویری خود را به فایل صوتی تبدیل کرده و تنها صدای آن را ذخیره کنید. این کار برای موزیک ویدئوها و کلیپ هایی از این دست بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه مبدل ویدئو به MP3 دقیقاً چنین کاری را انجام می دهد و قادر است علاوه بر تبدیل ویدئو های شما به فرمت MP3 یا AAC ، قسمت های مورد توجه شما را جدا کرده تا پس از ادیت و ویرایش دلخواه، فرایند تبدیل انجام شود. برای اینکار کافیست فایل ویدئویی خود را انتخاب کرده و بعد از ویرایش دلخواه خود عمل تبدیل را شروع کنید.

برنامه مبدل ویدئو به MP3 برنامه مبدل ویدئو به MP3

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید، علاوه بر امکان انتخاب بخشی از ویدئو و تبدیل آن به فایل صوتی، گزینه ی انتخابی مربوط به کیفیت فایل صوتی هدف نیز در برنامه گنجانده شده است تا کاربر بتواند با حجم و کیفیت مناسب و به انتخاب خود فایل نهایی را بر گزیند. در کل نصب و استفاده از برنامه مبدل ویدئو به MP3 که یکی از اپلیکیشن های کم حجم اما کاربردی و کار راه انداز است را به همه توصیه می کنیم.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.