بازی فکری Draw In

بازی فکری Draw In از نمونه بازی های در سبک معمایی و پازل است که با وجود گیم پلی ساده می تواند بسیار سرگرم کننده و جالب باشد. در این بازی بازیکن می بایست طناب را به اندازه ای برش دهد تا تمام محیط اشکال فرضی داده شده را پوشش دهد. تمام گیم پلی بازی به همین اندازه گیری دقیق محدود می شود. البته اشتباه نکنید، همین ایده ی ساده ساعت ها سرگرمی با خود به همراه دارد. مشاهده ی اینکه اشکال هندسی کوچک چه محیط بزرگی دارند به خودی خود جالب و سرگرم کننده است. تعداد مراحل بازی نیز به اندازه ی کافی است بنابرین مدت زمان زیادی را می توانید صرف بازی فکری Draw In کنید.

بازی فکری Draw In

در بازی در صورتی که طناب بریده شده دقیقاً به اندازه ی محیط اشکال باشد سه امتیاز کامل به بازیکن تعلّق می گیرد. در غیر اینصورت مرحله پاس می شود اما امتیازات کامل نصیب بازیکن نمی شود. نکته ی دیگر اینکه یکی از مزایای بازی این است که به هیچ وجه نیاز به اتصال اینترنتی ندارد و بنابرین خبری نیز از تبلیغات مزاحم اینترنتی نیست. این بازی را می توانید از همین جا با حجم اندک دانلود کنید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.