دانلود برنامه آموزش گیتار : Yousician

Yousician یکی از اپلیکیشن های برتر و منتخب مارکت است که قادر است به کاربر در کوتاهترین زمان و بدون صرف هیچ هزینه ای نواختن انواع آلات موسیقی را آموزش دهد. تنها کافیست گیتار یا پیانو ی خود را آماده کنید و اپلیکیشن را اجرا کنید. با هر بار تمرین، اپلیکیشن Yousician به صورت خودکار به قطعه ای که نواختید از طریق میکروفون گوشی یا تبلت گوش داده و تایمینگ و دقّت شما را می سنجد. نیازی نیست با آلات موسیقی آشنایی اولیه داشته باشید چرا که Yousician برای مبتدی ترین افراد نیز قابل استفاده است. پس از دانلود برنامه آموزش گیتار : Yousician ، محتوای آموزشی موجود در اپلیکیشن به صورت قدم به قدم با هر نواختن شما همراه می شود و تا پایان آموزش مانند یک مربی خصوصی با شما خواهد بود.

دانلود برنامه آموزش گیتار : Yousician

به خاطر داشته باشید که محدودیتی در استفاده از انواع آلات موسیقی نیست و در صورت داشتن هر یک از ادوات آکوستیک یا الکتریکی می توانید از اپلیکیشن Yousician استفاده کنید. برنامه در قالب بازی و قطعه های موسیقی شاد کاربر را به یادگیری هر چه بیشتر ترغیب می کند. به نظر می رسد که Yousician بهترین اپلیکیشن برای جایگزینی بازی های بی کیفیت پلتفرم موبایل است که علاوه بر یاد دهی هنر نواختن آلات موسیقی، کاربر را نیز سرگرم کرده است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.