Frontline Fury Grand Shooter V2 : دانلود بازی اکشن تیر اندازی

با دانلود Frontline Fury Grand Shooter تجربه ی یک بازی تیراندازی اول شخص برای اندروید را خواهید داشت که شباهت زیادی به بازی محبوب و خاطره انگیز Counter-Strike دارد. کنترل حرکت کاراکتر بازی به عهده ی شما نیست و تنها نشانه روی و شلیک را عهده دار می شوید. گیم پلی و گرافیک بازی به عنوان یک بازی موبایلی بسیار خوب است و کنترل ها هم بسیار دقیق و آسان هستند. نکته ی دیگر این که بازی به حدی سبک و بهینه ساخته شده که بر روی گوشی های با سخت افزار متوسط و پایین نیز به خوبی و روان اجرا شد و هیچگونه مشکلی را شاهد نبودیم. در بازی می توانید از میان سلاح های مختلف و سلاح های پرتابی مثل نارنجک ها و … انتخاب کنید و به میدان نبرد بروید. نمونه ای از طراحی گرافیکی جذاب بازی را می توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید.

 

دانلود frontline fury

دانلود frontline fury

نکته ی منفی که کاربران در مورد این بازی به آن اشاره کرده بودند و از چشم ما نیز دور نماند این بود که بازی دارای تعداد زیادی تبلیغات است که روند انجام بازی را مختل می کند اما نگران نباشید ما یک راه حل ساده که شاید به ذهن خودتان هم رسیده باشد برای این مشکل به شما توصیه می کنیم و آن هم اینکه اتصال اینترنتی Wifi یا دیتای سیمکارت خود را به هیچ عنوان روشن نکنید تا به این طریق از لود شدن تبلیغات مزاحم نیز جلوگیری کنید.

دانلود Frontline Fury :

نیازمند اندروید نسخه 2.3 یا جدیدتر

حجم فایل نصبی : 45 مگابایت

دانلود

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.