دانلود بازی Highway Asphalt Racing سبک مسابقه ای

با دانلود بازی Highway Asphalt Racing : Traffic Nitro Racing برای دستگاه اندرویدتان، خود را به دنیای بازی های مسابقه ای زمان کنسول Playstation 2 ببرید. وجود طراحی زیبا و کنترل آسان اتوموبیل نیز موجب جذابیت هر چه بیشتر بازی شده است. از آن گذشته بازی دارای قابلیت انتخاب از 10 نوع خودروی مختلف با امکان شخصی سازی هر کدام است که همین ویژگی ها باعث سرگرمی بیشتر بازیکن می شوند. بازیکن می تواند در چند شرایط موجود از جمله آفتابی، بارانی و شب بازی را انجام دهد. فیزیک و کنترل بازی نیز همانطور که قبل تر هم گفتیم خوب و دقیق است و می توانید از دو گزینه ی کنترل لمسی و یا توسط سنسور شتاب سنج گوشی برای هدایت اتوموبیل استفاده کنید. نمایی از محیط بازی را در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید.

دانلود بازی Highway Asphalt Racingفراموش نکنید که بازی برای اجرای روان نیازمند گوشی ها یا تبلت هایی با سخت افزار متوسط به بالا یعنی حداقل یک گیگابایت رم است. البته بازی بسیار بهینه ساخته شده و اگر گوشی خود را در همین سه یا چهار سال اخیر خریداری کرده اید با احتمال زیاد می توان گفت که در اجرای آن به هیچ مشکلی برخورد نخواهید کرد.

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدیدتر

دانلود

 

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.