آموزش علائم راهنمایی و رانندگی اندروید

یادگیری علائم راهنمایی و رانندگی برای دریافت گواهینامه وسایل نقلیه ی موتوری ضروری است و متقاضیان می بایست قبل از امتحان عملی شهر، امتحان تئوری آیین نامه و علائم را بگذرانند. اپلیکیشن ساده و کاربردی آموزش علائم راهنمایی و رانندگی اندروید نیز دقیقا به همین منظور طراحی شده تا در قالب یک برنامه ی موبایلی بتواند علائم را با تصاویر و شرح هر یک برایتان نمایش دهد و در پایان آموزش، دو نوع آزمون به اجرا در می آید تا میزان یادگیری کاربر را محک بزند. امکان اتصال حساب گوگل نیز در برنامه فراهم است تا از این طریق بتوانید امتیازات خود را به سایر دستگاه های اندرویدی خود انتقال دهید یا با سایر دوستان و آشنایان خود مقایسه کنید. دو تصویر از اپلیکیشن آموزش علائم راهنمایی و رانندگی اندروید را می توانید در زیر ببینید.

آموزش علائم راهنمایی و رانندگی اندروید آموزش علائم راهنمایی و رانندگی اندروید

همانطور که در تصاویر نیز مشاهده کردید رابط کاربری اپلیکیشن و تمام توضیحات آن به زبان فارسی است و توسعه دهندگان آن نیز ایرانی هستند بنابرین این برنامه جایگزین خوبی برای نوجوانان و افراد مسنی که با نمونه های خارجی این اپلیکیشن که تماما با زبان انگلیسی است به مشکل می خوردند می باشد.

دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدیدتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.