لغت نامه ی واژه یاب برای اندروید

اپلیکیشن لغت نامه ی واژه یاب برای اندروید را می توان از جمله برنامه های مرتبط با فرهنگ و ادب فارسی برشمرد. این برنامه قادر است تا لغت مورد نظر شما را در فرهنگنامه های متعدد از جمله دهخدا، عمید، معین، سره و دیگر فرهنگنامه های معروف و حتی دیکشنری انگلیسی به فارسی جستجو کند. عکس این قابلیت نیز برای این برنامه امکان پذیر است و قادر است تا با دریافت واژه ی فارسی از شما، معادل انگلیسی آن را در اختیارتان بگذارد. یک کاربرد دیگر اپلیکیشن نیز پیدا کردن معنای اسم های فارسی و عربی است و جالب اینکه برای برخی اسم ها تاریخچه ای از افرادی که با این اسم در گذشته می زیسته اند نیز وجود دارد. از آن گذشته اصطلاحات عامیانه و تکه کلام ها وضرب المثل های رایج در زبان فارسی نیز علاوه بر لغات رایج در گویش های مازنی، بختیاری، اصفهانی و دزفولی موجب کامل و جامع شدن هرچه بیشتر این اپلیکیشن شده است.

لغت نامه ی واژه یاب برای اندروید لغت نامه ی واژه یاب برای اندروید

همچنین به خاطر داشته باشید که امکان دریافت پایگاه داده ی برنامه نیز وجود دارد تا به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اتصال به اینترنت بتوانید از فرهنگ لغات گوناگون استفاده کنید.

دانلود

نیازمند اندروید 4 یا جدیدتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

اپلیکیشن پونز : بانک اطلاعات اماکن

اپلیکیشن پونز : بانک اطلاعات اماکن و مراکز خدماتی

به دنبال رستوران یا بانک یا نانوایی و یا هر مکان خدماتی یا تفریحی می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.