دانلود Musixmatch : اپلیکیشن نمایش متن شعر آهنگها

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که به دنبال متن شعر خوانده شده در آهنگ ها در اینترنت جستجو کنید. با دانلود Musixmatch و نصب آن بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید به صورت همزمان و خودکار متن هر آهنگ پخش شده توسط موزیک پلیر گوشی و یا برنامه ی Spotify را مشاهده کنید. از آن گذشته خود برنامه نیز پخش کننده و پلیر قدرتمندی دارد که امکان اعمال بسیاری از افکت ها و equalizer در آن امکان پذیر است.بسیاری از اپلیکیشن های پخش موزیک دیگر اندروید از جمله موزیک پلیر اصلی اندروید نیز قابلیت اتصال به Musixmatch را دارند تا در حین پخش موسیقی از هر کدام، متن شعر برایتان نمایش داده شود. این امکان برای اپلیکیشن Youtube نیز وجود دارد.

دو قابلیت جالب دیگر برنامه این هستند که امکان ترجمه ی آنی شعرها به انواع زبان ها وجود دارد بنابرین در صورت نداشتن آشنایی با زبان موزیک پخش شده می توانید به راحتی از این امکان بهره مند شوید و امکان دیگر این که بدون نیاز به باز کردن قفل Lockscreen گوشی های اندرویدی می توان به برنامه دسترسی داشت و شعرها و Lyrics را مشاهده نمود. البته توجه داشته باشید که پیش از استفاده از این امکان می بایست در قسمت تنظیمات برنامه دسترسی لازم را به اپلیکیشن بدهید.

   دانلود Musixmatch

به خاطر داشته باشید که با آی پی ایران نمی توانید از امکانات اپلیکیشن استفاده کنید چرا که به دلیل تحریم ها و سیاست های کاری شرکت های خارجی ارائه ی سرویس ها و خدمات به کشور ایران امکان پذیر نیست. بنابراین می بایست از اپلیکیشن ها و یا روش های دور زدن تحریم جهت استفاده از این برنامه استفاده کنید. نکته ی دیگر اینکه تنها محدودیت نسخه ی رایگان برنامه تخصیص قسمتی از فضای صفحه به تبلیغات است و غیر از این مورد هیج تفاوتی با نسخه ی پولی مشاهده نشد.

 

دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدیدتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود Pi Music Player : پخش کننده حرفه ای موزیک

دانلود Pi Music Player : پخش کننده حرفه ای موزیک

مدّت ها پیش دستگاه های موبایل قدیمی رایج همانند انواع مدل های دو سازنده ی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.