برنامه بانک آگهی استخدام اندروید

از قدیم الایام تا به حال افراد جویای کار و فرصت های شغلی برای یافتن شغل مورد نظرشان از بخش نیازمندی های روزنامه ها استفاده می کردند. اما امروزه که اکثر نیاز های ما به صورت الکترونیکی و دیجیتال پاسخ داده می شود، این موضوع یعنی جستجوی شغل نیز این قاعده مستثنی نیست. برنامه بانک آگهی استخدام اندروید دارای تمامی آگهی های استخدامی شرکت های دولتی و بسیاری از آگهی های شرکت های خصوصی معتبر است. همه ی این اطلاعات به تفکیک شهر محل سکونت شما در پایگاه داده ی برنامه وجود دارد و با یک جستجوی ساده می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.

برنامه بانک آگهی استخدام برنامه بانک آگهی استخدام

درصورت ثبت نام یا داشتن حساب در سایت استخدام نیز می توانید از امکان ارائه ی پیشنهادات شغلی بر اساس مهارت های خود بهرمند شوید. آگهی ها در هر روز و هر ساعت توسط اپراتور ها به روز رسانی می شوند و می توانید خلاصه و چکیده ای از تمامی اخبار و اطلاعات استخدامی را که از سایت های گوناگون جمع آوری شده است را به سادگی و یکجا در اپلیکیشن با ذکر منبع پیدا کنید.

دانلود

نیازمند اندروید 4 یا جدیدتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود برنامه بازارچه کتاب کنسل : CanSell

دانلود برنامه بازارچه کتاب کنسل : CanSell

امروزه هزینه ی خرید کتاب ها برای قشر دانشجو سنگین و کمر شکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.