قبضک برنامه پرداخت قبوض با بارکد

قبضک اپلیکیشنی کم حجم و ساده و سبک ولی در عین حال کاربردی است و ممکن است بارها و بارها برای پرداخت قبض های شما به کارتان بیاید. ایده ی این برنامه این است که شما دوربین موبایل یا تبلت اندرویدی خود را بر روی بارکد قبوض آب ، برق ، تلفن و … نگه داشته و برنامه به صورت خودکار از این بارکد دو کد شناسه ی قبض و شناسه ی پرداخت را دریافت کرده و سایر عاملیات به صورت خودکار و اتوماتیک انجام می شود و شما می توانید به همین سادگی به پرداخت قبوض مختلف خود بپردازید. طرز کار و مراحل  پرداخت آن نیز توسط کد های دستورری یا همان USSD انجام می شود.

البته یک عیبی که ما در این برنامه دیدیم کار نکردن و مشکل داشتن با دستگاه های با دوربین ضعیف تر است که معمولا در تضخیص خطوط بارکد به مشکل می خورد و کاری از پیش نمی برد ولی به هرحال حالا که اکثر دستگاه ها از دوربینی با سنسور حداقل 5 مگاپیکسلی استفاده می کنند بعید است برای شما جای نگرانی وجود داشته باشد. البته برنامه قابلیت وارد کردن شناسه قبض جهت ح و شناسه پرداخت به صورت دستی هم هست.

نکته : این برنامه رایگان نیست و فقط جهت تست و بررسی قرار داده شده ، اگر این برنامه را دوست دارید و از آن استفاده می کنید جهت خریداری آن به اپلیکیشن یا سایت کافه بازار مراجعه کرده و با قیمت اندک آن را تهیه کنید.همیشه توسعه دهندگان نرم افزاری را پشتیبانی کنید.

دانلود

 

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود برنامه بازارچه کتاب کنسل : CanSell

دانلود برنامه بازارچه کتاب کنسل : CanSell

امروزه هزینه ی خرید کتاب ها برای قشر دانشجو سنگین و کمر شکن است به …

5 دیدگاه

  1. علیرضاکریمی

    باسلام لطفا این جانب علیرضاکریمی به شماره 09132138560قبض موبایل خودرادرتاریخ 1395/10/25بابرنامه قبضک پرداخت کردم ولی به حساب مخابرات همراه اول ثبت نشده مبلغ 434000می باشد به تمام اورگانها سرزدم خواهش می کنم من راهنمایی کنید

  2. علیرضاکریمی

    باسلام کریمی هستم خواهش میکنم حداقل بگوید این قبضک مربوط به کدام پشتیبانی بانک میشه هرکاری که شما گفته اید انجام دادم ولی مگنی باید پشتیبانی آن را مشخص کنی من توسط موبایل پرداخت کردم شماره تلفنی چیزی که نتیجه داشته باشه بگین

    • قبضک مربوط به هیچ بانکی فکر نمیکنم باشه میتونید از توسعه دهنده ی نرم افزارش که شماره تماس یا ایمیلش در کافه بازار به احتمال زیاد هست پیگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.