دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالعکس برای اندروید

امروز می خواهیم شما را با یکی از بهترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی اندروید آشنا کنیم.این دیکشنری یک فرهنگ لغت کاملا رایگان و بومی برای اندروید می باشد که قابلیت ترجمه از فارسی به انگلیسی را هم دارد. از قابلیت های بسیار جالب این دیکشنری می توان به قابلیت تلفظ آفلاین اشاره کرد. البته دیکشنری قابلیت ترجمه از زبان فارسی و انگلیسی به بسیاری از زبان های دیگر هم دارد اما در آنصورت باید به اینترنت متصل باشید چرا که فقط دیتابیس انگلیلسی به فارسی و بالعکس به صورت آفلاین وجود دارد.
ضمنا باید به این نکته هم اشاره کنیم که این دیکشنری برخلاف نرم افزار دیکشنری گوگل دارای دیتابیس و پایگاه داده کاملا آفلاین می باشد بطوری که دیگر لازم نیست برای استفاده از امکانات آن به اینترنت مثصل باشید که این یکی از ویژگی های مهمی است که این دیکشنری زیبا را در بین کاربران فارسی زبان بسیار محبوب کرده است.
اندروید بانک امیدوار است شما کاربران عزیز با دانلود این دیکشنری زیبا از امکانات رایگان آن لذت ببرید.

توجه داشته باشید برنامه در اولین اجرا اقدام به Unzip کردن و از فشرده بودن درآوردن فایل های مورد نیاز فرهنگ لغت می کند. پس از وجود فضای حداقلی 60 مگابایت در گوشی خود مطمئن شوید تا اینکه بتوانید به صورت آفلاین از دیکشنری استفاده کنید.

dic1

 

دانلود

حجم فایل نصبی : 21 مگابایت

این پست هم توصیه می شود:

برنامه رژیم پر پروتئین : High Protein Diet

برنامه رژیم پر پروتئین : High Protein Diet

اهل ورزش کردن و خصوصاً ورزش بدن سازی هستید اما فکر می کنید که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.