بازی قایق رانی و ماهیگیری DOKDO

یکی از بازی های ساده اما سرگرم کننده و مناسب برای وقت گذرانی، بازی قایق رانی و ماهیگیری DOKDO است. در این بازی به گشت و گذار در اطراف خود می پردازید و در این میان ماهی گیری می کنید. در صورت دور شدن از قلمروی خود و ورود و فعالیت به قلمرو دیگران، باید منتظر حمله ی قایق ها و کشتی های بیگانه باشید. در ادامه با هر بار موفقیت می توانید امکانات تازه ای را به قایق خود اضافه کنید. به رسم همیشگی بازی های موبایل، در این بازی نیز امکان خرید امتیازات و یا دریافت رایگان آن ها با مشاهده ی تبلیغات وجود دارد.

بازی قایق رانی و ماهیگیری DOKDO بازی قایق رانی و ماهیگیری DOKDO

به خاطر داشته باشید که بازی کاملا رایگان است و برای پیشبرد روند آن، نیازی به پرداخت هیچگونه هزینه ای نیست. همانطور که پیش تر هم گفته شد حتی برای دریافت رایگان امتیازات نیز می توانید از دیدن ویدئو های تبلیغاتی استفاده کنید. امکان خوب دیگر بازی این است که می توانید آن را به شبکه ی Google Play Games و حساب گوگل خود متصل کنید تا به کمک این سرویس در تمامی دستگاه های اندرویدی تان بتوانید در همان مرحله بازی را ادامه دهید. بازی قایق رانی و ماهیگیری DOKDO را می توانید از همین جا با لینک مستقیم دریافت و نصب کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی مسابقه ای Real Racing 3

بازی مسابقه ای Real Racing 3

پس از عرضه ی بازی مسابقه ای جالب و سرگرم کننده ی Real Racing 2 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.