حل مشکل اجرا نشدن Vampyr

این بازی که توسط استودیوی Dontnod فرانسه ساخته شده پس از عرضه دارای بسیاری از مشکلات عجیب بود. درست است که تمامی بازی های ساخته شده با موتور بازی سازی Unreal Engine هر کدام به نوعی مشکلاتی دارند اما در مورد این بازی می توان گفت مشکلات به حدّی زیاد بود که در بسیاری موارد سبب خارج شدن از بازی و یا حتّی به کل اجرا نشدن آن می شود. برای راه حل مشکل اجرا نشدن Vampyr این نوشته را تا انتها دنبال کنید.

حل مشکل اجرا نشدن Vampyr

راه کار اول :

این راه کار شاید ساده ترین راه حل باشد که بسیاری از افراد حتّی به ذهنشان نمی رسد که این مشکل ممکن بود ناشی از آن باشد. تنها کافی است برنامه MSI Afterburner و یا Fraps یا سایر برنامه های نمایش نرخ فریم و اصطلاحاً on screen را بسته و از اجرا کردن و به کارگیری آن ها در حین بازی خودداری کنید.

راه کار دوم :

به مسیر زیر رفته و سپس دایرکتوری با نام Saved را حذف کنید.

C:\Users\[USERNAME]\AppData\Local\AVGame

این راه کار، توصیه شده ی توسعه دهندگان بازی است که در مواردی مشکلات بازی را برطرف خواهد ساخت.

نیاز به گفتن نیست که حتماً از نصب آخرین نسخه ی درایور موجود برای کارت گرافیکی خود نیز بایستی اطمینان حاصل کنید. همینطور کتاب خانه ها و رابط گرافیکی دایرکت اکس و Microsoft Visual C Plus Plus نیز برای اجرای بازی لازم هستند.

 

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

How to use Angular renderer2 to toggle a class or style

I needed to toggle a simple style for a <div> and it’s children, so I …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.