حل مشکل به روز نشدن Bing Wallpaper

Bing Wallpaper یکی از نرم افزار های کاربردی مایکروسافت برای ویندوز است که به کاربر امکان به روز رسانی هر روزه ی پشت پرده دسکتاپ خود را می دهد. تصاویر معمولاً از طبیعت و حیوانات و یا سازه های ساخت انسان و یا بنا های تاریخی است. مشکلی که برای کاربران این نرم افزار پیش می آید عدم کارکرد صحیح این نرم افزار است به طوریکه بک گراوند ویندوز گاهاً روز ها روی یک تصویر می ماند و عوض نمی شود. برای حل مشکل به روز نشدن Bing Wallpaper کافی است دو راهکار زیر را انجام دهید.

از آنجا که اکثر وبسایت ها در کشور با محدودیت مواجه است، گاهاً سرور های مایکروسافت نیز از این قاعده جدا نیستند. پس راهکار این مشکل استفاده و اجرای سرویس های عبور از این محدودیت ها است. کافی است یکی دو روز ویندوز خود را به یکی از این سرویس ها متصل کنید. اگر مشکلتان حل نشد به سراغ راهکار دوم بروید.

راهکار دوم به این دلیل استفاده می شود که گاهی مشکل از باگ موجود در خود نرم افزار ناشی می شود. در این حالت باید به مسیر C:\Users\<UserName>\AppData\Local\Microsoft\BingWallpaperApp\WPImages رفته و فایل های داخل این دایرکتوری را حذف کنید. حالا از منوی استارت خود اپلیکیشن Bing Wallpaper را جستجو کنید و اجرا کنید. اگر سرویس های عبور از تحریم و محدودیت شما روشن باشد باید بدون مشکل پشت پرده سیستم شما تعویض شود.

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود گیم تایم

حل مشکل کار نکردن موس و کیبورد در The Witcher 2

سه گانه بازی Witcher از بهترین ها در نوع خود یعنی بازی های نقش آفرینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.