برنامه یادآور مصرف آب: Drink Water Reminder

همانطور که می دانید مصرف آب کافی برای همه ی موجودات زنده لازم و ضروری است. این در حالی است که طبق تحقیقات به عمل آمده بیش از نیمی از افراد در سراسر جهان بدون اینکه از این موضوع آگاهی داشته باند، آب کافی به بدن خود نمی رسانند. این موضوع در کوتاه مدت ممکن است مشکلات جدی در بر نداشته باشد اما پس از مدتی قطعا منجر به ایجاد چروک و خشکی پوست و مشکلات گوارشی و آسیب به سیستم ایمنی بدن می شود. حتی دندان ها نیز بر اثر مصرف ناکافی آب آسیب خواهند دید و دچار پوسیدگی جدی خواهند شد. به طور کلی می توان گفت عضوی از بدن وجود نخواهد داشت که از آسیب های کم آبی مصون باشد. برنامه یادآور مصرف آب: Drink Water Reminder یا اپلیکیشن های مشابه به نظر می رسد یکی از واجبات افراد برای یادآوری مصرف این مایع ضروری و حیاتی است.

برنامه یادآور مصرف آب: Drink Water Reminder برنامه یادآور مصرف آب: Drink Water Reminder

برنامه یادآور مصرف آب: Drink Water Reminder می تواند با ایجاد زمان بندی و هشدار های ساده شما را در طول روز به نوشیدن آب کافی ترغیب و یادآوری کند. برنامه ریزی اپلیکیشن پس از اطلاع از زمان خواب و بیدار شدن و وزن و جنسیت هر روز تعیین می شود و برای هر فرد مختص به خود است. توجه داشته باشید که هر وعده معادل 200 سی سی یعنی یک فنجان کوچک آب است.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

ساعت سخنگو برای اندروید

نرم افزار ساعت سخنگو که از اسمش پیداست یک ساعت سخنگو برای اندروید است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.