بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های لحظه ای هستند و نمی توان خیلی روی آن ها از نظر گیم پلی و داستان حساب کرد. اشکالی هم ندارد که در صف های طولانی و یا مطب پزشکان بتوانیم چند دقیقه ای با آن ها خود را سرگرم کنیم. بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop یکی از بازی های سیستم عامل اندروید است که در سبک حرکت آزاد یا Free Running است. در این بازی باید ضمن حرکت به جلو و پیش روی که به صورت خودکار انجام می گیرد به نحوی جا به جا شوید که یکی از کاشی ها زیر توپ قرار گیرد. در غیر اینصورت توپ سقوط می کند و بازی به پایان می رسد. ایده ی بازی تا همین حد ساده امّا سرگرم کننده و جالب است.

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

به هنگام سقوط توپ می بایست مرحله را از ابتدا آغاز کنید و امتیاز شما نیز صفر می شود. برای جلوگیری از این اتّفاق می توانید یک ویدئوی کوتاه تبلیغاتی ببینید و بازی را از همان جا مجدّداً ادامه دهید. مثل همیشه نیز برای جلوگیری از نمایش تبلیغات در محیط بازی کافی است تا اتصال دستگاه خود به اینترنت را قطع کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی مسابقه ای Real Racing 3

بازی مسابقه ای Real Racing 3

پس از عرضه ی بازی مسابقه ای جالب و سرگرم کننده ی Real Racing 2 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.