دانلود Twilight : مراقبت از چشم ها و تنظیم ساعت خواب

همانطور که در پست های قبلی نیز اشاره کردیم امروزه گوشی های هوشمند و تلویزیون ها و رایانه ها دشمن اصلی چشم ها و قوه ی بینایی ما هستند. با دانلود Twilight که اپلیکیشنی است که به منظور محافظت از چشمان و چرخه ی خواب و بیداری شما طراحی شده است می توانید از آسیب وارده توسط گوشی هوشمند یا تبلتتان بکاهید. طرز کار برنامه به این صورت است که در ساعاتی خاص از شبانه روز برنامه فیلتری بر سیستم نمایش گوشی اعمال می کند تا نور آبی متساعد از نمایشگر به حداقل برسد و دمای رنگ نمایشگر را تنظیم می کند. اعتقاد پزشکان بر این است که نور آبی نمایشگر های دستگاه های دیجیتال می تواند خواب افراد را مختل سازد و طی تحقیقاتی که انجام شده کسانی که با گوشی هوشمند خود در ساعات آخر شب کار می کنند، یک ساعت دیرتر از باقی افراد به خواب می روند. وظیفه ی این اپلیکیشن همین است که از چشمان شما در برابر نور آبی محافظت کند.

دانلود Twilight دانلود Twilight

برنامه Twilight می تواند مکان فعلی خورشید نسبت به مکان شما را تشخیص دهد و بنابرین قادر است طلوع و غروب خورشید را به صورت کاملا خودکار تشخیص دهد و در زمان های خاص نور آبی نمایشگر شمار را کمتر کند. اگرجه همه ی این قابلیت ها در صورت خواست شما فعال می شوند و در صورت عدم نیاز می توانید به صلاحدید خود هریک را فعال یا غیر فعال کنید. پس همین حالا با دانلود Twilight و نصب آن بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی تان آسیب وارده بر چشمان و چرخه ی خوابتان را تا حد ممکن کاهش دهید.

QRCode

دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدیدتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه Muscle Blasting

برنامه Muscle Blasting : تناسب اندام ها

برنامه Muscle Blasting یکی از اپلیکیشن های جامع و کاربردی برای تناسب و پرورش اندام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.