برنامه نمایش فایلهای آفیس اندروید:Thinkfree Office Viewer

اپلیکیشن های زیادی به منظور نمایش و ویرایش فایل های مجموعه ی آفیس مایکروسافت برای اندروید وجود دارند اما هر کدام عیب و نقص های مخصوص به خود را دارند و هیچیک کامل نیستند. بنابرین می توان گفت که بهترین کار استفاده از چند برنامه در این نوع اپلیکیشن هاست تا هر کدام بخشی از نیازمان را برطرف کنند. اپلیکیشن Thinkfree Office Viewer برنامه ای است که مخصوصا برای نمایش فایل های آفیس از جمله Word، Excel و پاورپوینت و PDF ساخته شده است و توانایی ویرایش آن ها را ندارد. شاید بگویید که این برنامه به همین دلیل عدم امکان ویرایش فایل ها ارزش استفاده را ندارد اما باید بگوییم که به این خاطر آن را به شما توصیه می کنیم که فایل ها را به صورت صحیح نمایش می دهد و مانند اپلیکیشن ههای مشابه شاهد حروف به هم ریخته، سلول های نا اندازه در فایل های اکسل و بسیاری از مشکلات نخواهید بود. پس Thinkfree Office Viewer را می توان صرفاً یک برنامه نمایش فایلهای آفیس اندروید نامید و نه ویرایشگر آن ها.

برنامه نمایش فایلهای آفیس اندروید برنامه نمایش فایلهای آفیس اندروید

برنامه کاملا رایگان است و محدودیت ها و تبلیغات مزاحم موجود در دیگر اپلیکیشن ها را ندارد. بنابرین می تواند انتخاب خوبی برای مطالعه ی فایل های جزوات و یا کتاب های الکترونیکی موجود در اینترنت باشد. پس اگر نسخه ی اندروید گوشی یا تبلت شما 4.4 به بالاست، همین حالا برنامه نمایش فایلهای آفیس اندروید:Thinkfree Office Viewer را دانلود کرده و از تجربه ی کتابخوانی با آن لذت ببرید.

QRCode

دانلود

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود برنامه تهیه پشتیبان Degoo

دانلود برنامه تهیه پشتیبان Degoo

Degoo نام یک برنامه ی پشتیبان گیری از فایل ها است که با استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.