برنامه ساخت عکس نوشته بهنویس

برنامه ساخت عکس نوشته بهنویس

اپلیکیشن های زیادی برای ساخت عکس نوشته در مارکت های مختلف اندرویدی وجود دارد که به نظر من یکی از بهترین انواع آن ها بهنویس است. از آن جا که نمونه های غیر ایرانی این گونه برنامه ها با وجود داشتن امکانات و قابلیت های فوق العاده قادر به پشتیبانی صحیح از حروف و فونت های گوناگون زبان فارسی نیستند، استفاده از برنامه ساخت عکس نوشته بهنویس بسیار مناسب تر به نظر می رسد. در این اپلیکیشن کاربر قادر است تا از میان صد ها نمونه عکس آماده یکی را برگزیده و متن دلخواه خود را بر روی آن اضافه کند. علاوه بر این امکان ساخت استیکر نیز در این اپلیکیشن فراهم آمده است. افکت های تصویری و قلم های مختلف به همراه امکان درج لوگو نیاز های اکثر کاربران مبتدی را برطرف می سازد و آن ها را از محتاج بودن نرم افزار های فوق حرفه ای نظیر فوتوشاپ بی نیاز می سازد.

برنامه ساخت عکس نوشته بهنویس برنامه ساخت عکس نوشته بهنویس

قابلیت اضافه کردن تصاویر بر روی یکدیگر با انتخاب گزینه ی “اضافه کردن لوگو” نیز وجود دارد و کافی است از میان لوگو های موجود و یا گالری دستگاه تصویر یا عکسی را انتخاب کنید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.