دانلود برنامه پرچم کشورها:Flags and Capitals of the World

شاید از جمله کسانی باشید که علاقه به یادگیری پرچم کشور های مختلف و واحد پول و پایتخت آن ها باشید. در اینصورت به هیچ وجه اپلیکیشن Flags and Capitals of the World را از دست ندهید. با دانلود برنامه پرچم کشورها می توانید علاوه بر یادگیری شکل و شمایل پرچم کشور های جهان، بازی و سرگرمی جالبی را نیز انجام داده باشید. می توانید از میان صدها نفر بازیکن مختلف در جای جایِ جهان رقیب طلبیده و با آن ها هم بازی شوید و رقابت کنید. برنامه چه برای بزرگسالان و چه برای کودکان و نوجوانان قابل استفاده است و به دلیل سبک بازی گونه و سرگرم کننده ی آن می تواند یک آموزشگر کمکی برای دروس جغرافیای این رده سنی باشد.

دانلود برنامه پرچم کشورها دانلود برنامه پرچم کشورها

در بازی 200 پرچم، 200 شهر پایتخت و 5 نوع سبک بازی وجود دارد که می توانید به دلخواه خود هر کدام را انتخاب کرده و بازی کنید. همینطور ویژگی جالب دیگر اینکه می توانید درجه ی سختی بازی را تنظیم کنید. (برای مثال کشور های معروف و یا ناشناخته تر را بازی کنید.) در بازی چند نفره فقط 20 ثانیه فرصت دارید تا به هر سوال از قبیل پایتخت، نام کشور، واحد پول و جمعیت را پاسخ دهید.

QRCode

دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.4 یا جدیدتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.