دانلود دانرو : بانک مشاغل ایران

دیگر برنامه ی ایرانی که امروز قصد معرفی آن را داریم Dunro نام دارد که با دانلود دانرو می توانید از انواع و اقسام مشاغل و خدمات دهندگان مستقر در اطراف محل زندگیتان با خبر شده و با مراجعه به آن ها از خدماتشان استفاده کنید. کاربران می توانند با نظر دهی و بیان تجربیات خود در مورد هر یک از مشاغل، دیگران را در مورد کیفیت هر کدام از این خدمات دهندگان راهنمایی کنند. حتی گذشته از آن اگر خود شما هم صاحب شغل یا مغازه ای هستید می توانید با اضافه کردن شغلتان به دانرو، کسب و کارتان را به کاربران این اپلیکیشن معرفی کنید.

دانلود دانرو دانلود دانرو

از دیگر قابلیت های دانرو این است که می توانید با استفاده از آن از طریق سرویس اسنپ، تاکسی کرایه کنید و یا با فعالیت در برنامه امتیاز دریافت کرده و سپس امتیازات خود را برای خرید و یا دریافت خدمات استفاده کنید. کلیه ی خدمات در دسته بندی های مشخص از قبیل آرایشگاه ها، کلینیک ها، پمپ بنزین ها، رستوران ها و فست فود، فروش مبلمان و هر آنچه که فکرش را کنید طبقه بندی شده اند بنابرین جستجو و پیدا کردن اماکن و مشاغل مورد نظر قاعدتاً در این اپلیکیشن کار سختی نخواهد بود.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود برنامه بازارچه کتاب کنسل : CanSell

دانلود برنامه بازارچه کتاب کنسل : CanSell

امروزه هزینه ی خرید کتاب ها برای قشر دانشجو سنگین و کمر شکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.