برنامه تشخیص مزاج اندروید

پزشکان قدیمی و سنتی برای هر فرد یکی از مزاج را در تشخیص و در نظر می گرفتند که تصمیمات پزشکی و دارویی را مختص مزاج بیمار توصیه کنند. اگر چه در سال های دور مزاج شناسی به عنوان طب پایه شناخته می شده اما در سال های اخیر و با پیشرفت علم پزشکی و به بازار آمدن داروهای نوین، مزاج شناسی به عنوان مکمل طب نوین به کار می رود. برنامه تشخیص مزاج اندروید نیز دقیقا برای همین هدف توسعه داده شده تا مزاج مختص به شما را تشخیص و ویژگی های آن را برایتان تشریح کند.

معتقدان به این نظریه ی مزاج ها باور دارند که از روی همان تشخیص نوع مزاج فرد می توان حتی به روحیات و خلق و خو و رفتار و یا حتی شغل وفرد مناسب برای ازدواج فرد را تعیین کرد. البته بنده نویسنده ی این مطلب بنا به تجارب شخصی طب سنتی را به هیچ وجه توصیه نمی کنم. برای مثال حجامت را درنظر بگیرید که در حال حاضر قریب به همه ی پزشکان اتفاق نظر دارند که عمل چندان مناسبی نیست و همان اهدای خون می تواند جای آن را بگیرد.

mezaj1 mezaj2

نویسنده ی برنامه تشخیص مزاج ادعا دارد که مطالب بیان شده در آن از کتاب های ابن سینا مثل قانون و کتاب های دیگری چون قانونچه، خلاصه الحکمه و … جمع آوری شده است و بدینوسیله می تواند توانمندی ها و ضعف های ذاتی شما را گوشزد کند. برای تشخیص مزاج شما می بایست چندین سوال را پاسخ بدهید و در انتها توصیه های مفصلی در مورد نوع مزاج شما و غذاها و اعمالی که برای شخص شما خوب یا بد است معرفی می شود. تعداد سوالات کمی زیاد است و برای تشخیص هر چه دقیقتر توصیه می شود زمان تقریبی نیم ساعته را برای این تست های این اپلیکیشن کنار بگذارید.

دانلود

 

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

اپلیکیشن پونز : بانک اطلاعات اماکن

اپلیکیشن پونز : بانک اطلاعات اماکن و مراکز خدماتی

به دنبال رستوران یا بانک یا نانوایی و یا هر مکان خدماتی یا تفریحی می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.