برنامه سلامت روان Headspace

همه ی ما خصوصاً ما ایرانیان در دوره زمانی زندگی می کنیم که فشار های عصبی و روانی به بالاترین حد ممکن رسیده اند. از مشکلات اقتصادی و شغلی گرفته تا مشکلات خانوادگی و شخصی همه و همه گریبان گیر ما هستند. امروزه به سختی بتوان در اطرافمان کسی را یافت که هیچ مشکل و ناراحتی روانی نداشته باشد. حتّی ممکن است به ظاهر سالم به نظر برسید اما با کمی دقت و جستجو در الگو های رفتاریتان توسط متخصصان مشکلات روانی تشخیص داده شوند. در هر حال برنامه سلامت روان Headspace یکی از آن دست اپلیکیشن هاست که دانلود و نصب آن به همه ی افراد توصیه می گردد. به کمک این برنامه می توانید استرس، افسردگی و سایر مشکلات روحی خود را با شنیدن چند فایل صوتی کوتاه در روز بهبود بخشید.

برنامه سلامت روان Headspace برنامه سلامت روان Headspace

البته هدف این نیست که بگوئیم نصب یک برنامه ی ساده می تواند جایگزین افراد متخصص و درمان هایشان باشد. چرا که بیماری ها و مشکلات روانی از پیچیده ترین مشکلات هستند و معمولاً به سادگی بهبود پیدا نمی کنند. اما منظور اینکه کمک گرفتن از برنامه سلامت روان  Headspace می تواند روند بهبودی را تسهیل یا حتی تسریع کند. ناگفته نماند که برنامه برای کسانی که از بی خوابی رنج می برند نیز قابل استفاده است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.