بازی Sailor Cats : گربه های ملوان

بازی Sailor Cats یکی از بازی های با مزه و جالب و خصوصاً مناسب کودکان است. در این بازی باید اشیاء مختلف و امتیاز ها را به وسیله ی چوب ماهی گیری از دریا بگیرید. گیم پلی بازی اینگونه است که باید در لحظه ی مناسب طناب را از حرکت باز دارید. با پیشبرد بازی می توانید لباس ها و شخصی سازی های گوناگون برای کاراکتر گربه ی خود انتخاب کنید. باز کردن بعضی جوایز نیز مانند دیگر بازی های موبایلی مستلزم گذران زمان است. اگرچه طراحی گرافیکی و ظاهری بازی کودک پسند و ساده است اما هیچ دلیلی ندارد که آن را برای بزرگسالان نیز مناسب نشماریم و آن ها نیز می توانند از این بازی لذّت ببرند. بازی Sailor Cats : گربه های ملوان یکی از عناوین ماجراجویی جالب و سرگرم کننده است.

بازی Sailor Cats : گربه های ملوان بازی Sailor Cats : گربه های ملوان

شاید با خود فکر کنید گیم پلی بازی بسیار ساده و سرگرم کننده نیست. البته ممکن است حق با شما باشد و این بازی برای همه ی افراد مناسب نباشد اما به خاطر داشته باشید هر چه باشد با بازی Sailor Cats می توانید سرعت نشان دادن عکس العمل خود را بالا ببرید چرا که با یکی از بازی های سرعتی رو به رو هستید که تنها به افرادی که می توانند به اندازه ی کافی سریع تصمیم گیری کنند پاداش می دهد.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.