برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

اگرچه به شخصه هیچگاه با سیاست محدود سازی و بلوکه کردن وب سایت ها موافق نبوده ام، اما به خاطر داشته باشید در بسیاری از مواقع و شرایط خاص استفاده از چنین ابزار هایی مفید خواهد بود. مثلا والدینی را در نظر بگیرید که بازدید مکرر فرزندانشان از وب سایت هایی خاص به مشکلی جدّی بدل شده است. راه چاره به کارگیری برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site است که می تواند دسترسی به أن ها را محدود و ناممکن کند. کافیست لیست وب سایت های مخرب را یکبار به اپلیکیشن بدهید و از آن پس دسترسی به آن ها از هر مرورگری ناممکن خواهدشد.

برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

نکته ی جالب دیگر در مورد برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site این است که می تواند اجرای اپلیکیشن های نصب شده منتخب بر روی دستگاه را نیز با محدودیت مواجه سازد. بنابرین کارکرد برنامه تنها برای جلوگیری از ورود به وب سایت ها نیست. نکته ی جالب دیگر اپلیکیشن داشتن ویژگی بلوکه کردن دسترسی به تمامی وب سایت های غیر اخلاقی و مستهجن است که حتّی نیازی به وارد کردن آدرس اینگونه سایت ها نیز ندارد. علاوه بر این ها می توانید تمامی قوانین اعمال شده را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود در مرورگر کروم نیز اعمال کنید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا بالاتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه حذف اپلیکیشن های پیش فرض: System Safe App Remover

حل مشکل حذف فایل: The file is no longer located

بسیاری از اوقات پیش می آید که به هنگام پاک کردن یا حذف فایل ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.