بازی رانندگی Impossible Tracks

بازی رانندگی Impossible Tracks از جمله بازی های در سبک مسابقه ای و رانندگی است که در آن بازیکن می بایست با اتوموبیل خود از مسیر های باریک و خطرناک عبور کرده و به سلامت عبور کند. در این مسیر خودرو های دیگر نیز وجود دارند و در عین حال که نباید با آن ها برخورد کنید، باید مراقب مسیر هم باشید. وجود خودروی های پر طرفدار و مختلف و همینطور مراحل جالب و چالش بر انگیز موجب سرگرمی هر چه بیشتر بازیکن می شود. در بازی رانندگی Impossible Tracks کافیست یک لغزش و خطا از طرف بازیکن در زمان نامناسب رخ دهد تا به کلی سبب از دست رفتن فرصت شود.  پس از این بازی می توان به عنوان یکی از بازی های فکری و تقویت تمرکز و سرعت عکس العمل نیز یاد کرد.

بازی رانندگی Impossible Tracks

تنها ویژگی منفی بازی نبود امکان اجرای آن بر روی دستگاه های با سخت افزار قدیمی و متوسط و ضعیف است که باعث ناسازگاری آن با طیف وسیعی از دستگاه های اندرویدی با سخت افزار نه چندان مناسب می شود. تبلیغات مزاحم چندانی در بازی رانندگی Impossible Tracks موجود نیست و از این بابت مشکل خاصی گریبان گیر بازیکنان نخواهد بود.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.0.3 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.