بازی جدول کلمات : Word Beach

بازی جدول کلمات : Word Beach یکی از بازی های آموزشی و حدس کلمات است که در آن بازیکن می بایست با حروف داده شده توسط اپلیکیشن و کنار هم قرار دادن آن ها کلمات معناداری را بسازد. بازی از کلمات ساده شروع کرده و تا مراحل بالا تر که بازیکن بایستی لغات سطح بالاتری را حدس بزند و تعداد حروف نیز افزایش می یابد. این بازی تمرین مناسبی برای تقویت مهارت لغت یابی و واژه یابی است که می تواند برای هم کودکان و هم بزرگسالان مورد استفاده قرار گیرد. قابلیت جالب بازی امکان دریافت راهنمایی از اپلیکیشن به هنگام ناتوانی بازیکن در حدس کلمات است. در میان لغاتی که باید حدس زده شوند اسم های افراد یا گونه هایی از حیوانات مخفی شده است که بازیکن با حدس زدن آن ها نیز می توانند امتیاز اضافی دریافت کند.

بازی جدول کلمات : Word Beach بازی جدول کلمات : Word Beach

بازی جدول کلمات : Word Beach سبک و کم حجم بوده بر روی دستگاه های ساده و دارای سخت افزار و متوسط و ضعیف نیز قابل اجرا است. طراحی گرافیکی و ظاهری بازی در عین سادگی از زیبایی و چشم نوازی خاصی برخوردار است که بازیکن را تشویق به ادامه ی بازی می کند.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.